Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Можно ли поменять стояк канализационный без участия соседей,но через их квартиру?

1
10:33, 17.09.2013
Можно ли поменять стояк канализационный без участия соседей,но через их квартиру?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Подскажите пожайлуста,такая ситуация.Топит четыре квартиры,с четвёртого этажа.У соседа на червёртом всё сухо.Видно стояк повреждён именно между этажами.У нас критическая ситуация мокрая стена в квартире и в подъёзде,в квартире по соседству на лесничной площадке никто не живёт,не известно что там.И уже топит 2й этаж.Суть в том,что хотим поменять стояк,но у нас новый ремонт дорогой кафель,на потолке пластиковое перекрытие.В соседней квартире наоборот нет ремонта,хотелось бы произвести ремонт через ту квартиру но их никто не может найти,тел не отвечают уже пол года.Можно ли проникнуть в их квартиру с какой нибудь комиссией представителей органов власти с соответствующими актами затопления и тд,что бы потом не нарваться на иск от соседа по поводу его частной собственности?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:14, 17.09.2013
Консультирует юрист: Евгений Васильевич

Стаття 17. Закону України "Про житлово-комунальні послуги"
Порядок доступу до житла та іншого володіння для
ліквідації аварій, проведення оглядів технічного
стану, перевірки показань засобів обліку

1. Споживач зобов'язаний забезпечити доступ до мережі,
арматури, засобів обліку, розподільчих систем представників
виконавця/виробника за наявності в них відповідного посвідчення:

1) для ліквідації аварій - цілодобово;

2) для встановлення і заміни санітарно-технічного та
інженерного обладнання, проведення технічних та профілактичних
оглядів, зняття контрольних показників засобів обліку тощо -
згідно з істотними умовами договору.

2. Працівники виконавця/виробника повинні поважати права
споживачів, перебувати (відвідувати) тільки в тих приміщеннях, де
розташоване обладнання, перевірка, ремонт, огляд якого
відбувається.

3. У невідкладних випадках, пов'язаних з урятуванням життя
людей та майна, може бути здійснене проникнення до житла та іншого
володіння особи для проведення в них огляду та ліквідації аварій
без отримання згоди споживача (несанкціонований доступ) у порядку,
встановленому цією статтею.

4. Якщо споживач відсутній і при цьому немає можливості
встановити зв'язок з ним з метою його інформування про
необхідність негайного прибуття до приміщення або він
відмовляється допустити в займані ним приміщення представників
виконавця/виробника і при цьому є об'єктивні підстави вважати, що
аварія, неполадки, які унеможливлюють надання житлово-комунальних
послуг іншим споживачам, відбулися саме в цих приміщеннях, -
доступ у приміщення відбувається без отримання згоди споживача
(несанкціонований доступ).

5. Представник виконавця/виробника попереджає споживача, який
присутній, але відмовляється допустити до житла та іншого
володіння, про здійснення несанкціонованого доступу.

6. Під час здійснення несанкціонованого доступу і до повного
завершення робіт, визначених частиною сьомою цієї статті, повинні
бути присутні: представник виконавця/виробника, представник
балансоутримувача/управителя, органів внутрішніх справ,
аварійно-ремонтної бригади та споживач з будь-якого із суміжних
приміщень.

7. Під час несанкціонованого доступу на аварійно-ремонтну
бригаду покладаються такі обов'язки:

1) забезпечення доступу в приміщення шляхом порушення
конструктивної цілісності вхідних дверей або вікон у приміщенні
після погодження своїх дій з іншими учасниками несанкціонованого
доступу;

2) здійснення огляду місця аварії, неполадки, що
унеможливлюють надання житлово-комунальних послуг іншим
споживачам;

3) проведення ремонтних та відновлювальних робіт;

4) термінове відновлення конструктивної цілісності вхідних
дверей, вікон приміщення, що були пошкоджені під час
несанкціонованого доступу, і проведення ремонтних та
відновлювальних робіт, але не більше ніж протягом доби з часу
проведення несанкціонованого доступу;

5) дотримання прав громадян, які проживають у цих
приміщеннях, мінімізація негативних наслідків несанкціонованого
доступу, зокрема щодо їх майна та обмеження доступу лише
приміщеннями, необхідними для проведення робіт.

8. Представник виконавця/виробника складає акти про
проведення несанкціонованого доступу та про проведення ремонтних
та відновлювальних робіт, які підписуються всіма учасниками
несанкціонованого доступу. В актах обов'язково зазначаються:
підстави для несанкціонованого доступу, відмітка про попередження
споживача із зазначенням часу та осіб, які вели переговори із
споживачем, у разі, якщо вони були проведені, причина та місце
виникнення аварії, неполадки, перелік виконаних робіт, прізвище,
ім'я, по батькові та посади учасників несанкціонованого доступу.
Оригінали складених актів зберігаються у виконавця/виробника,
іншим учасникам несанкціонованого доступу видаються копії,
завірені печаткою виконавця.

9. Представник виконавця/виробника опечатує відновлені двері,
вікна власною печаткою та ставить підпис, час і дату опечатування.

______________
С уважением,
top


Другие консультации


Ремонт
16:33, 05.09.2011

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы