Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав споживача при покупці товару онлайн

1
22:43, 04.10.2024
Порушення прав споживача при покупці товару онлайн
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживачка, замовила товар через інтернет, проте отримала пошкоджений товар або товар, що не відповідає замовленню. Продавець відмовляється повернути кошти або обміняти товар, посилаючись на відсутність гарантій на покупки через Інтернет. Які мої права як споживачки в цій ситуації? Чи можу я вимагати повернення коштів або обмін товару? Які дії мені слід підприйняти для вирішення цього питання відповідно до законодавства України?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:19, 04.10.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У разі отримання пошкодженого товару або товару, що не відповідає замовленню, споживач має право вимагати від продавця повернення коштів або обмін товару. Це право закріплено в Законі України "Про захист прав споживачів".

Згідно з статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення коштів за нього. Якщо товар не відповідає умовам договору, споживач має право вимагати:

1. Пропорційного зменшення купівельної ціни.
2. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Стаття 9 Закону передбачає, що споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він не був у вжитку і збережено його товарний вигляд, пломби, ярлики.

Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете:

1. Направити письмову претензію продавцю з вимогою повернення коштів або обміну товару. У претензії вкажіть ваші вимоги, підкріплені копіями документів, що підтверджують покупку та отримання товару (товарний чек, накладна, фото пошкоджень тощо).

2. Звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів із заявою про порушення ваших прав.

3. Якщо питання не вдається вирішити мирним шляхом, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. Відповідно до статті 22 Закону "Про захист прав споживачів", споживач звільняється від судового збору при подачі позову про захист прав споживача.

Важливо зазначити, що згідно з статтею 13 Закону "Про електронну комерцію", продавець зобов'язаний підтвердити умови договору, що укладається на відстані, та надати споживачеві всю необхідну інформацію про товар. Відсутність гарантій на покупки через Інтернет не звільняє продавця від інших зобов'язань перед споживачем.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы